Tuesday 31 May 2016

Spend the month of June in quiet contemplation as instructed by My Beloved Mother.

My dearly beloved daughter My followers must spend the month of June in quiet contemplation as instructed by My Beloved Mother.
This month is the time when ,through the Crusade of Conversion,  many people can receive the graces of instant conversion through the sacrifices made by those of you who respond to My Mother, the Mother of Salvation.
You need to be quiet this month.
Please, I urge you to visit your churches as much as you can to recite My Divine Mercy Chaplet at 3 O’Clock.
Catholics please receive My Holy Eucharist every day if possible during this month.
For this month will be the time when the plans, silently underway to increase unrest in the Middle East, are being finalised.
Be strong. Be patient. Be humble of heart.
Submit your will to Me and offer your trials and sacrifices for the conversion of all sinners.
Go in peace My beloved followers.
My Holy Spirit is covering you all at this time as I beckon you to this special devotion.
Your beloved Jesus

03 jun 2012 Dedicad el mes de junio en contemplación silenciosa como fuisteis instruidos por Mi Bienamada Madre

06.04.2015 15:14
Domingo 03 de junio de 2012 a las15:30 hrs.

Mi muy querida bienamada hija, Mis seguidores deben dedicar el mes de Junio en contemplación silenciosa como fuisteis instruidos por Mi Bienamada Madre. 
Este mes es el tiempo cuando, a través de la Cruzada de Conversión, mucha gente puede recibir las gracias de la conversión instantánea, a través de los sacrificios hechos por aquellos de vosotros que respondáis a Mi Madre, la Madre de la Salvación. 
Vosotros  necesitáis estar en silencio este mes. 
Por favor, os insto a visitar vuestras iglesias tanto como podáis, para recitar la Coronilla de la Divina Misericordia a las 3 de la tarde. 
Los católicos por favor recibid Mi Sagrada Eucaristía todos los días si es posible durante este mes. 
Porque este mes será el tiempo en que se están ultimando los planes, silenciosamente en movimiento para  aumentar los conflictos en el Medio Oriente. 
Sed fuertes. Sed pacientes. Sed humildes de corazón. 
Someted vuestra voluntad a Mí y ofreced  vuestras pruebas y sacrificios por la conversión de todos los pecadores
Id en paz Mis bienamados seguidores. 
Mi Espíritu Santo os está cubriendo a todos vosotros en este momento, mientras Yo os llamo a esta devoción especial.

Vuestro bienamado Jesús

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.